     | Tragedia! (takie płyty chyba się nie zdarzają) |
     | Słaby soundtrack, ale jest coś co nie skreśla go zupełnie z pola widzenia |
     | Poniżej przeciętnej. Dzieło z niewieloma jasnymi punktami, warte zakupienia prawie tylko dla fanów ocenianego kompozytora. |
     | Dzieło przeciętne, jakich pełno. Nie wyróżniające się poziomem czy stylistyką, może być i takie które wypada oryginalnie na tle innych lecz słabo sprawdza się w oderwaniu od filmu, ma niską słuchalność |
     | Dzieło solidne, dobre. Rekomendowane z pewną rezerwą |
     | Bardzo dobra robota. Dzieło prezentujące wysoki poziom, wyróżniające się na którejś z płaszczyzn (tematy, stylistyka, oryginalność brzmienia etc.) |
     | Znakomita robota. Dzieło niemal doskonałe, bez większych wad. Ma zadatki na klasyka. Pozycja niemal obowiązkowa do przerobienia |
     | Arcydzieło! Score, która wytycza nowe szlaki w muzyce filmowej, bądź taki w którym kompozytor z konwencjonalnych środków ekspresji w olśniewający sposób wydobył to co najlepsze. Dzieło wyróżnia się niespotykanym bogactwem rewelacyjnych tematów, a także (choć niekoniecznie) nowatorstwem stylistycznym i brzmieniowym. Pozycja obowiązkowa do przerobienia dla każdego słuchacza |